Çok yüksek biriyim, eşim de o denli düşük biri. Ne yapacağım şimdi?

Neden ayak uyduramıyo bn bu denli yüksekken

Çok yüksek biriyim, eşim de o denli düşük biri. Ne yapacağım şimdi?
Cevapla