Göğüslerimin uçları pembe ve iyi hissetmiyorum, kötü mü?

Çoğu kadının göğüsleri ne güzel kahverengi oluyor uçlari ama benim pembe ve ben pembe oluşunu beğenmiyorum çünkü hiç kadınsı hissedemiyorum kendimi pembe olduğu için sevgilimle biraz ilişki yaşıyoruz falan ama o da benim gibi beğenmiyorsa diye korkuyorum seviyorum onu ve beni begenmesini istiyorum 18 yaşındayim zamanla belki kahveleşmez mi erkekler bendeki gibi olunca beğenmiyor mu kötü falan buluyor musunuz ya da kötü durduğunu düşünürseniz söyler misiniz sevgilinize
Göğüslerimin uçları pembe ve iyi hissetmiyorum, kötü mü?
Cevapla