Sevgilimle 30 gündür küsüz. Başkasıyla sexting yapıyorum, haksız mıyım?

Ayrıldık artık diye düşünüp başka erkek buldum. Her şeyi yapıyorum eğleniyorum ama o hala bana göndermeler yapıyor. Durum atıyor falan. Ayrılık konuşması olmadı ama ben bunları yapıyorum. Haksızmıyım. 30 gündür kavga çıkartıpda yazmazsa onun keyfinimi bekleyecem

Sevgilimle 30 gündür küsüz. Başkasıyla sexting yapıyorum, haksız mıyım?
Cevapla