Valla dırdırcı bir kadın değilim ama uzak kalmayı tercih ediyor napsam tavsiye verin
seks olarak değil sohbet muhabbet olarak
Valla dırdırcı bir kadın değilim ama uzak kalmayı tercih ediyor napsam tavsiye verin
seks olarak değil sohbet muhabbet olarak
Kadın gerçek kadın ise böyle şeyler asla yaşanmaz. Muhakkak farkında olmadan itici geliyor, soğuk bulunuyor, hatta istenmeyen insan oluyorsunuz onun gözünde.
Saçmalama kimse mükemmel değildir bence
Mesele mükemmellik değil hanfendi. Ve ben asla saçmalamam. Ne senin tarafındayım, ne de onun tarafındayım. Yaradılış, fıtrat, erkek ile kadın arasında ki akıl, duygu, psikoloji, ilişkilere bakış açısı çok farklıdır. Şu bir gerçektir ki kadını kadın olan hiç bir ilişkide sorun çıkmaz. O nedenle bu tarz durumların genelinde kadının olumsuz etkilerinin çok büyük olduğu da ayan beyan ortadadır...
Snein için gçemiş bence 😀
Ön yargı seni bitirecek. Daha bir kaç satırın ile bile ne kadar geçimsiz, agresif, sıradan ve ucuz olduğunu ortaya koyar iken, bana çatmayı bıraksan diyorum artık. Sorunu olan sensin. Benim böyle sorunlarım yok yani...
Cevap
17Cevap
Yavrum özen kendine giyim tarzını değiştir , ona olan cilveni artir kuaföre git tam teşekküllü bakım yap o zaman sana ilgisinden farklılık olur.
Jartiyer giy , braillian kilot sende değişimi görüp sana yabanır.
– 15 yıl sonra uzaklaşmak = alışkanlık/rutin 😉
– Stres veya kafasının dolu olması da sebep 😏
– Üzerine gitmeden küçük sohbetler aç ❤️
– Ortak aktivite ile muhabbeti canlandır 😌
– “Konuşmanı özledim” demek çok etkili 🔥
Araya soğukluk girmiş bunun nednendi bulmak lazım geçmişte mutlaka bir şey yaşamalı olmalısınız ya aranızda ya da aileler arasında olabilir
Aramızda yaşandı evet
Çok eskidendi ama
10 seneden sonra kadın hiçbir şey yapmasa bile artık gözümüze o kadar itici geliyor ki uzak durmak bile insanı rahatlatıyor.
Cidden mi neden
Açar msın biraz
Açacak bir şey yok her şey ortada. Artık insan görmek bile istemiyor valla.
O zaman boşansın cnaım kimseyi zorla tutmuyorum
O senin durumun bence bizde o kadar sorun yok
Çocuk yok mu.
Tüm evli erkeklerde olur bu belli bir yıldan sonra
onun karakteri öyle bazen yalnız kalmasına izin ver
Hımmm
Yemek yerken opebilirsin masaj yapabilirsin gercek olmayan komik biseyler anlat
Uydurayım mı yanş
Evet az biraz ama devamlılık olmasın
Demekki sarmıyor sohbetin ya da başka biri var hatiyatında
ortak noktalar bulup konuşmaya iletişimi güclendirmeye calısın
Çok ortak noktamız var aslında
kültür farkı var mı ne mezunu
Var.. o lisans mezunu ben y lisans çok farkımız yok
Çok eskiden oldu 15 demiştim soruda zaten.. son zamanlarda pek tartışmıyoruz
Evet
Ne oluyorsa uzak kaliyor
Bilmem sebebini bilmiyorum bazen ilte
Durup dururken böyle olmaz illa bir şey olmuştur
Neden ki sıkıcimi oldu
Bilmiyorum ki sıkıcı geliyor heralde
Cinselik nasıl
Sorun yok
Sorun nerde
Bilmem
tamam
Çok mu yüksek libidon
Beraber film izleyin mesela
Konusmayi sorunu anlatmasini iste amasyada
Çarpışmalar yaşanıyor mu
Seks mş
Hıhımmm
Evet
Ne olduda bu hale geldiniz
İşte bilmiyırm ki
Yaslariniz ne
38
Sizin resetlenmeye ihtiyacınız var biraz tüyo verecem bekliyorum
İstersen tabi istemezsen de 🤷
?
Bişey de ama
Ne diyim
burada olmuyir
Burdamisin
Cevap vermicenmi
Enişteye bak seksten de geri kalmıyor
😀😀kahkaha attım
Thx
Monoton evlilik
Hı hı
Yapacak bir şey yok sende sanal alemde sohbet arkadaşı bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?