Aşk ve cinsellik
Karşılıklı aşık olarak sevgili olunca cinselliği yaşamak isteğiniz oluyor mu? Bu şekilde daha bir mutlu oluyoruz değil mi?
Aşk ve cinsellik
Karşılıklı aşık olarak sevgili olunca cinselliği yaşamak isteğiniz oluyor mu? Bu şekilde daha bir mutlu oluyoruz değil mi?
Karşılıklı aşık olununca cinsellik genelde doğal bir istek olarak ortaya çıkıyor çünkü insan hem ruhen hem bedenen yakınlaşmak istiyor. Bu da ilişkiyi daha sıcak, daha bağlı ve çoğu zaman daha mutlu hissettirebiliyor
Kesinlikle
Cevap
21Cevap
evlenmeden olmaz
zaten aşık olduğunla ya da sevdiğinle yaşamak güzel olan yoksa sıradan olmak için olmak çok saçma
ne boş sorular. varoş kezbanlar yüzünden beyinleriniz hasar görüyor. asıl cinsellik sevdiğin aşık olduğun kişiyle yaşanır en zevkli.
Seks hayatiniz kotuyse ve baska birinden elektrik aldiginizda onunla sevismek istiyor musunuz? Sekste iyi olacagini tahmin ettiginiz biriyse bir de
Soru sordum ama?
istenmez mi yahu
esas onunla istenir
En güzeli
isterni tabi bu normal değilmi
Normal
Yaşıyorum ama ayrılma eşiğine gelmek üzereyiz
Üzüldüm
Üzülme boş ver o kendi öyle istiyor
Ben isterim evet. Başka kimle isteyebilirim ki hem
Daha çok istenir
Nasıl anlamadım
Yani aşk coşturuyor
Evet. Hiç yaşadın mı
Verdıgınızde daha mutlu oluyoruz tabiki
İnsan sevdiğini arzular
Aynen
Evet tabiki güzellik
İstiyorum ama yanlış anlaşılır diye istmem
Cinsellik ayrı aşk ayrı
Evet
Elbette öyle
Evet
Olur tabi
Evet
Yaş doğrumu acaba
Evet
Yazabilir mıyım
evet. senin oldu mu?
Evet
seks oldu mu peki?
Evett
Evet isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?