Kızlar, erkekler cinsellik konusu açtığında ne yapıyorsunuz?

Bu sorunun cevabını merak ediyorum. Hoşunuza gidip devam mı ettiriyorsunuz yoksa konuyu kapattırıyor musunuz? Ben şahsen muhafazakar kapalı biriyim. Biri bana böyle geldiğinde bir de bunun çok normal olduğunu savunmaya kalktığında direk tavrımı koyuyorum. Her şeyin bir zamanı vardır. Ama öyle bir nefislerine yenik düşüyorlar ki hemen konuya giriyorlar. Hepimizde olan duygular bunlar sağlıklı her birey ister ama bence evlilikten önce açılmamadı gereken bir konu. Biraz sınır koymasan hemen laçkalaşıyor erkekler ve kullanmaya çalışıyor. Sizin bu konuda düşünceleriniz neler?
Kızlar, erkekler cinsellik konusu açtığında ne yapıyorsunuz?
Cevapla