İyi öpüşmek… çoğu zaman iyi sevişmenin ilk fısıltısıdır. Çünkü bir öpücük sadece dudakların teması değildir; dilin cesareti, nefesin ritmi, tenin sabırsızlığıdır. Eğer biri seni öperken zaman duruyorsa, vücudun içten içe titriyorsa... o temasın altındaki potansiyeli tahmin edersin. Öpüşürken seni nasıl tuttuğu, ellerinin nerede gezindiği, nefesinin kulağında nasıl dolaştığı tüm bunlar yatakta seni nasıl çözeceğinin fragmanıdır. İyi bir öpüşme sabırla başlayan ama her saniyesinde dozu artan bir yangın gibidir. Önce seni koklar, sonra tadar, sonra içinden çekip çıkarır gibi emer dudaklarını Ve o anda anlarsın Eğer öpüşmesi böyleyse, sevişmesi kim bilir nasıldır... Gerçek haz, detayda gizlidir. Ve iyi öpen biri… detaylara önem veriyordur. Bu da seni yatakta sadece "dokunarak" değil okşayarak, dinleyerek, yavaşça delirtmek isteyeceği anlamına gelir. Yani evet… İyi öpüşmek bazen sadece başlangıç değil, sonun da ta kendisidi
Olabilir. Çünkü öpüşmek insanı tahrik eder. Öpüşürken insanlar birbirine oldukça yakınlaşır, nefesinin sıcaklığını ve teninin kokusunu iliklerine kadar hisseder. Hele bir de öpüşürken diller birbiri ile tango yapabiliyorsa… İşte o zaman hassas noktalar devreye girmiş olur veee bence ön sevilmenin ilk adımı atılmış olur. Ben evet diyorum. Keyifli geceler. Mutluluk sizinle olsun efendim. 😎
Benim için pek doğru değil. yani bir insan çok güzel öpüşüyor olabilir bu daha önce çok öpüştüğünü gösterir ama sevişmek gibi bir konu çok daha farklıdır bence. ikisi tamamen ayrı konular bence. zaten önemli olan partnerinin mutlu olduğunu görebilmektir bana göre