Ses çıkarmadan sevişmek mümkün mü, yoksa tutmak daha mı zorlayıcı?

Ses çıkarmadan sevişmek mümkün mü, yoksa tutmak daha mı zorlayıcı?

Sessiz kalmaya çalıştığınız anlarda hisleriniz daha mı yoğunlaşıyor yoksa bastırmak her şeyi bozar mı?

Ses çıkarmadan sevişmek mümkün mü, yoksa tutmak daha mı zorlayıcı?
Cevapla