2 gün görüşmeyince üzülen erkek nasıldır? Sadece cinsellik için konuşmuyor diyebilir miyiz?

Sadece benimle cinsellik için konuşuyor saniyorum ama birbirimizden de hoşlanıyoruz. Arada arada mesaj atar giderdi cevap gelmeyince. Simdi seni hiç bırakmayacağım diyor 2 gün mesaj atmadım diye kızıyor hani beni seviyordun diyor. Sizce neden?

2 gün görüşmeyince üzülen erkek nasıldır? Sadece cinsellik için konuşmuyor diyebilir miyiz?
Cevapla