Onunla sevişmedim diye beni bıraktı. Erkekler neden bu kadar duygusuz?

Daha tanışalı 1 hafta oldu bana düzenli ilişki istediğini söyledi. 2. buluşmada fazla yakınlaştı ve durmasını söylememe rağmen çok ısrar etti ama ben de karşı koyunca durdu. Ona farklı baktığımızı, beklentilerini karşılayamayacağımı söyledim. O da öyle bi amacının olmadığını söyledi ama ben onu tanımak istediğimi söylerken sevişme konusunda ısrar etmesi güvenimi sarstı, şu anda arayıp sormuyor, tatlı tatlı sözler söyleyen adam sevişmeyince ortadan kayboldu. Bir de amacım o değildi diyor? Neden böyle bu erkekler
Onunla sevişmedim diye beni bıraktı. Erkekler neden bu kadar duygusuz?
Cevapla