Cinsel birliktelik sırasında erkek mi daha baskın olmalı yoksa kadın mı? 🙂🙃

Kadın 👱🏼♀️
Erkek 👨🏻🦱
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kadınların arzusu mazohizm. O yüzden bıçağı saplayan erkek olmalı, bileyliyoruz elimizle yumuşak eti kesmeli. Acımadan, kör bıçaktan hoşlanan da çokmuş, modaya göre değişiyor. Kılıcım Keskin kafam rahat. Bugün kasap havası esiyor.
Yerine göre kadında erkekte baskınlığı almalı, iki kişilik bir eylem sonuçta
Yarı yarıya olmalı diyorum.
Cevap
29Cevap
baskın kadın severim
Merhaba,
Baskınlığın canı cehenneme! 😅
Umrumda değil! 😅
Önce aşkım sonra aşkım! 😅
Kadını incitmeden ve zorlamadan erkek olmalı diye düşünüyorum
Biz 2 yıl oldu evleneli halen daha bsey yapamadık hale bak şaka gibi
çok zarif ve narin bir kadınsınız
Sert sevmiyorsun sanırım. İncitmeden zorlamadan dediğine göre
Baskın taraf zamanla değişsede erkeğin hükmettiği bir cinsel ilişki cogu kadına haz verır
Kelepçe kırbaç ağız topu dışında her şeye okeyim 👍
Bana göre denge önemli zaman zaman her iki taraf olabilir
Hatunlar erkek hart hurtunu çok seviyor ondan
Bazen yönetmek istersin😈 bazen ise teslim olmak🫣
İki tarafın karakterine, isteklerine, meraklarına göre değişir.
bigün biri bigün öbürü
hak geçmemiş olur böylece 😅
Erkek olmalı ya ben dominant olmayı pek beceremiyorum
Sadistim kadınıma gücümü göstermeyi çok seviyorum.
bu yüzden sekste her zaman ben baskın olup yönlendirmeyi tercih ediyorum.
Erkek, ama burada biraz senkronizasyon olmalı.
Baskınım ya hani genel baskınım
Kavga çıkmasın sırayla yapsınlar
Zamana ve mekana göre değişir
Kadının baskın olması candır en sevdiğim
Kadın itaatkar köledir
ben çatır çatır *. Baskını nı maskını nı bilmem.
Tabii ki erkek.
Kimin ateşi fazlaysa o baskın olur zaten 😀😀😀
Lodeligi almali
Erkek
Her ikisi de
Kadın tabiki
kadin
İki tarafta
Eşit olmalı bence
Kadın
Erkek..
ortak olmuyor mu
Ben baskınım kontrol hep elimdedir
erkek olmalı ama bazen kadına bırakmalı
Erkek tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?