Cinsellikte duygu olmadan olmaz diyenlerdenim. Duygu yoksa sadece mekanik bir şey olur yakınlaşma. Siz ne düşünüyorsunuz?

İlk sevgilime karşı bağ oluşmuştu diye sürekli ona yakın olmak istiyordum. Ondan ayrıldıktan sonra uzun süre sevgili yapmadım son zamanlarda biriyle konuştum iki ay çıktık ama ona karşı içimde hiçbir duygu gelişmediği için de hiçbir zaman kendime yaklaştırmadım.
Cinsellikte duygu olmadan olmaz diyenlerdenim. Duygu yoksa sadece mekanik bir şey olur yakınlaşma. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla