3 ay süren iki tarafın da ilklerini yaşadığı ilişki erkeğin yurtdışına taşınmasıyla biz uzaktan yapamayız seni üzmek istemiyorum bahanesiyle bitiyor. Özetle.
Aylar sonra erkek ilk İstanbul'a gelişinde kızla buluşmak istiyor, kız karşı koyamıyor yakınlaşıyorlar. İkisinin de hayatına biri girmemiş. Sanki sadece araya zaman girmiş gibi. 1 gün. Sadece bir gün geçiriyorlar sonra kız çocuğun dengesiz tavırlarını anlayıp geri çekiyor kendini. Anı olarak kalalım yolun açık olsuna geliyor muhabbet. Erkek yine aynı sözlere sığınıyor, kafam karışık seni üzmek istemiyorum falan filan.
Tam bir yıl sonra kız hayatına sonunda birini alıyor. Mutlu da. Sonra bu çocuk ikinci İstanbul'a gelişinde kıza yazıyor. Yazdığı mesaj seninle sevişmeyi çok özledim. Kız sinirleniyor haliyle, sen beni değil benimle sevişmeyi özlüyorsun sadece diyor ve konuşmayı uzatmıyor erkek arkadaşım var yazma birdaha diyip bitiriyor. Çocuk peki kusura bakma bilmiyordum diyor ve kız görüldü atınca da mesajlarını geri alıyor.
Hiç sevmedi diyemiyorum. Yani ilk yurt dışı haberini aldığında bana tonla açıklama yapıp attığı ses kayıtlarında ağladığı belliydi. Son buluşmamızda kokumu içine çekip sarılması. Tüm bunlar yalan olamaz yani. Kötü hatırlanmak istemiyorum diyor ama kötü hatırlanmak için elinden geleni yaptı. Haksız mıyım?
Aylar sonra erkek ilk İstanbul'a gelişinde kızla buluşmak istiyor, kız karşı koyamıyor yakınlaşıyorlar. İkisinin de hayatına biri girmemiş. Sanki sadece araya zaman girmiş gibi. 1 gün. Sadece bir gün geçiriyorlar sonra kız çocuğun dengesiz tavırlarını anlayıp geri çekiyor kendini. Anı olarak kalalım yolun açık olsuna geliyor muhabbet. Erkek yine aynı sözlere sığınıyor, kafam karışık seni üzmek istemiyorum falan filan.
Tam bir yıl sonra kız hayatına sonunda birini alıyor. Mutlu da. Sonra bu çocuk ikinci İstanbul'a gelişinde kıza yazıyor. Yazdığı mesaj seninle sevişmeyi çok özledim. Kız sinirleniyor haliyle, sen beni değil benimle sevişmeyi özlüyorsun sadece diyor ve konuşmayı uzatmıyor erkek arkadaşım var yazma birdaha diyip bitiriyor. Çocuk peki kusura bakma bilmiyordum diyor ve kız görüldü atınca da mesajlarını geri alıyor.
Hiç sevmedi diyemiyorum. Yani ilk yurt dışı haberini aldığında bana tonla açıklama yapıp attığı ses kayıtlarında ağladığı belliydi. Son buluşmamızda kokumu içine çekip sarılması. Tüm bunlar yalan olamaz yani. Kötü hatırlanmak istemiyorum diyor ama kötü hatırlanmak için elinden geleni yaptı. Haksız mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer