İlk gece gerçekten bu kadar zor mu?

Çalıştığım yerde bi abla eşiyle ilk gecesinde çok zorlandığını, kendini çok sıktığını ve ağlaya ağlaya bi hâl olduğunu söyledi. Yuruyememiş, oturamamış. Sonra doktora gitmiş iğne vurulmuş 1 hafta. Utandım soramadım da ön sevişme olmadı mı diye. Şimdi alıştım diyo.1 yıllık evli. Gercekten böyle zor mu gözüm korktu iyice?

İlk gece gerçekten bu kadar zor mu?
Cevapla