Bakire olmadığımı ilişkinin 2 ayında söyledim benden ayrıldı erkekler bu kadar mı kötü?

Yapamıyorum geçmişini takıyorum affet benden sana eş olmaz deyip gitti bu kadarmi kötü erkekler benim sana ne zararım oldu hasta oldun yemek yaptım aç kaldık beraber ya ne ya ne sevdim sanki aldattım mi bakire değilim diye ne zaman insanim bende çok üzülüyorum ağlıyorum kaç gündür
Bakire olmadığımı ilişkinin 2 ayında söyledim benden ayrıldı erkekler bu kadar mı kötü?
Cevapla