Kendisi 7 yıllık sanal arkadaşım aslında, ozguveni pek yüksek biri değilim o da beni beğenip arzuluyordu ben de ona attım hep fotoğraf video mutlu etmeye çalıştım kendimin de hoşuma gidiyordu. Ama artık gitmiyor. Kendimi açtığım ilk erkekti utanıyorum ve günah olduğu için pişmanlık duyuyorum. Bana kötü şeyler diyor manipüle ediyor ne yapmam gerek bilmiyorum
Flörtüm artık ona nude atmamamı kabul edemiyor, nasıl baş ederim?
Artık bunu anlaması lazım yeterince mutlu ettin onu kendinden ödün verdin fazlasını artık almaması lazım senden toksik hale getirip seni zehirliyor dikkat et buna
Her şeyi yaptın? Birlikte olmaktan bahsediyosa saçmalamasın. Sadece onun değil senin de cinsel isteklerin olsbilir bu ayıp değil ama fotoğraf atmak zaten baştan aşağı saçmalık. Sen atacaksın o tatmin edecek eee nerde burdaki ilişki ruhu Fb olsan neyse de seni böyle kullanmasına izin vermemen gerek Gitsin şu ana kadar yaşadıklarınıza şükredip otursun yerine sakın böyle bi adamın eline koz göreceği şeyler verme bak ilk istemediğinde lafını yapıyo sana
Yani fotoğraf video attım o anlamda diyor her şeyi yaptın diye. Fb değiliz arkadaşız. Ben şu an kendi mesleki hayatımı inşa etmeye çalışıyorum bana en başında benden hoşlandığını da sevdiğini de söyledi ancak ben meslek için (atanmak için kpss calisiyorum) istemiyorum diye belirttim. Yüzümü gösteren fotoğraf atmamıştım zaten. Böyle davranması beni çok huzursuz ve kötü hissettiriyor
Yine aynı kapıya çıkıyor aslında kadınların cinsel hayatı olabilir bu durumu ne sen yanlış gör ne de onun eline bir koz vermişsin gibi konuşmasına izin ver. Dediğim gibi bence dümdüz manipüle ediliyorsun çünkü attığında canım cicim olan biri atmadığında böyle seni kırmaya yönelik konuşamaz. Seni üzmeye çalışıyor duygusal boşluğa düşüp kabul etmeni bekliyor şu an. Hele ki Bir de kendi hayatını kurmaya çalışıyorsan böyle bir adam hayatında olduğu sürece hiçbir şey yapamazsın. Bu adamla evlenilmez bu adam hayatındayken kimseyle evlenemezsin çünkü iki gün sonra sinirlenip bana da bunları bunları yaptı demeyeceğini bilemezsin dikkat et bence