Erkek arkadaşım vücudun çok yumuşak tahrik oluyorum diyor, ne kadar mantıklı bu?

Yani zayıfım ama yine de kadın bedeni yani ister istemez yağ birikimi oluyor. Tamam bizde erkek vücudunun sertliğini seviyoruz ama buna tahrik olmuyoruz. Sorunlu mu acaba

Erkek arkadaşım vücudun çok yumuşak tahrik oluyorum diyor, ne kadar mantıklı bu?
Cevapla