Sevgilimle ayrıldık sebebini bakire olmadığımı söyledi ama zaten ilişkinin en basında biliyordu neden böyle yaptı?

2 gün önce ayrıldık sebebi normal her zamanki kavgalarımızdan olucak sanıyordum tartıstık tartıstık ve en sonunda bi paragraf attı paragrafta da "senin gecmisin, ilk defa başka birine ait olman ben ilk kez sana ait oldum ama senin benden öncen oldu sana hala çok aşığım hala çok seviyorum adınıda haftaya yazdırıcam atarım fotosunu ama içimde kalmasın diye döküyorum içimi senden önce de bakire olmayan sevgilim oldu ama onun bakire olup olamamasını umursamamıstım cünkü seninle ileriiyi çok ileriyi düsünüyorum ama ne zaman aklıma eski sevgilinle bişiyler yasadıgın gelse içim içimi yiyor sinirden dişlerimi sıkıyorum canım yanıyor seni çok seviyorum"

Arkadaşlar ben ona ilişkinin en basında ondan önce bi ilişkimin olduğunu ve bakire olmadıgımı dürüstce söylemistim o da hiçbir problem olmadıgınj söylemisti ta ki son 1 haftadır hatta 2 haftadır ayrı kaldıkca kavgalarımız artıp aslında kavga nedenlerimizin altında yatan ama bana hiç caktırmadıgı sebebin bu olduğunu ben öğrenene kadar şimdide gitmiş instagram profiline sevgilimi çok özlüyorumlu bişi koymuş dünde ona aldıgım hediyedeki lego çiftimizi koymuştu bana dünde "ben sensiz napıcam la senleyken olanlaeı kabullenmek zor ama sensizlik ölümden beter" yazmıs... arkadasım sakın yazma dedi bende yazmak istemiyorum ama bugün çok agladım oysa ki 2 gün geçti ama agladım işte arkadaşlar ben onla sevgiliyken kalbim bakireydi ya ben daha önce kimseye böyle asık olmadım onun için hayatımda ilk kez ise girdim tekstilde calısıp para kazandım kız halimle ona güzel bi doğum günü kutlamak için (ona daha önce kimse böyle kutlama yapmamıs ailesi dısında) işte ne zaman parası olmasa kartumdaki son şeyi atıyodum onun için babamdan dayak yedim vücudumda morluklar kaldı şimdi o yok sınav senemi ektim (onla başlamadan önce asırı ders çalışıyodum yks senemi cöp ettim) annemin yüzüne bakamaz oldum hala benden ümitli ama ben sadece ölmek istiyor

Sevgilimle ayrıldık sebebini bakire olmadığımı söyledi ama zaten ilişkinin en basında biliyordu neden böyle yaptı?

um

Sevgilimle ayrıldık sebebini bakire olmadığımı söyledi ama zaten ilişkinin en basında biliyordu neden böyle yaptı?
Sevgilimle ayrıldık sebebini bakire olmadığımı söyledi ama zaten ilişkinin en basında biliyordu neden böyle yaptı?
Sevgilimle ayrıldık sebebini bakire olmadığımı söyledi ama zaten ilişkinin en basında biliyordu neden böyle yaptı?
Cevapla