Dudaklarım çok ince, hiç öpüşmeyi düşünmüyorum. Kötü bir şey mi?

Dudaklarım ince bu yüzden özgüvenim yok kimseyle öpüşesimde gelmiyor dolgu desen yaptıramam özgüvenim yok kötü birsey mi bu sizce sürekli ruj sürüyorum :(

Dudaklarım çok ince, hiç öpüşmeyi düşünmüyorum. Kötü bir şey mi?
Cevapla