Öpüşürken dilime bir şey olacak diye korkuyorum, abartıyor muyum?

Öpüşürken flörtüm benim dilimi döndürüyor mesela benim aklım çıkıyor dilimi onun dilinden geri alamazsam dilime bir şey olursa diye. Tövbe tövbe tövbe Allah korusun. Ne biliyim öpüşürken dilime bir şey olacak diye korkuyorum. Bi de dilim onun dilindeyken boğulursam diye aklıma geliyor. Öpüşmek bana çok zor geliyor nedense. Abartıyor muyum?

Öpüşürken dilime bir şey olacak diye korkuyorum, abartıyor muyum?
Cevapla