Prezervatifle his farkı oluyor mu? Zevki kısıtlıyor mu, nasıl hissettiriyor kadınlar açısından?

Evlenince doğumkontrol hapı kullanmak istemiyorum çünkü hormonların içinden geçiyor zaten o hapı kullananın cinsel istediği de kalmıycağı için hamile de kalmaz gibi.😅 Neyse hormon içermediği için prezervatif düşünüyorum ama his kaybı oluyor mu? Kötü hissettiriyor mu veya acı veriyor mu? Prezervatif kadına nasıl hissettiriyor? Bir de marka falan tavsiye ederseniz iyi olur.

Prezervatifle his farkı oluyor mu? Zevki kısıtlıyor mu, nasıl hissettiriyor kadınlar açısından?
Cevapla