Cinselliğin hamalı erkek değil midir ona rağmen kadınlar daha çok şikayetçi?

Herşeyi erkek yapıyorartı bide sorumlululuk yükleniyor kadın ise keyfini sürüyor. Hatta kadınlar da hem psikolojik hemde fizyolojik yararları var. Her yerden avantajlıyız lakin en çokta biz mızmızız bende dahil tabi 😏

Cinselliğin hamalı erkek değil midir ona rağmen kadınlar daha çok şikayetçi?
Cevapla