Yeni görüşüyoruz, cinsellik yaşayacağız. Çok mu hızlı oldu?

Birbirimizi beğeniyoruz görüşmeye başladık ilk buluşma geçti dün de ikinciydi sarap içmeye gittik ondan sonra zaten biraz bişeyler oldu ama cinsellik olmadı o zaman yarın akşam diye sözleştik ben zaten öyle ciddi ilişki kafasında değilim arzuluyorum da onu yaşansın biterse biter devam ederse ederiz kafasındayım ama bi yanımda diyo ki sacmalama bakire değilim bu arada zaten
Yeni görüşüyoruz, cinsellik yaşayacağız. Çok mu hızlı oldu?
Cevapla