Bir kadının iki erkek ile mutlu olmasına neden kötü bakıyorlar?

Yani fazlada değil sadece iki. Samimi söylüyorum. Kadinlar çok mutsuz ve duygularını sevmeyi sevişmeyi sadece bir erkekle yapamıyor. Olay şöyle. Birisiyle muhakkak evleniyorsunuz ve cinsellik bitiyor. Cunki evlilik iş yeri çoluk çocuk büyütme alanı. Yani iş alanı gibi yemek yap koştur ev temizle sonra ise git gel arkadaş duygu nerede? Yok yani erkek de kadında artık alacaklarını almış toplumsal görevi yapmsi eee arkadaş bizim birde duygularımız var ve bu karşılanmadığı için mutsuz çoğu kadın gizli takiliyor. Dışardaki sevgilide gervektej değerli oluyor aşk yasasigin adam sevgilin gozune bakiyorsun sevgilim desin diye bu bambaşka bir duygu kalbin vücudun herşeyin onun eve geliyorsun. Yemek hazirla çocuk bak çamaşır katla yani? Şimdi bana erkekte yapsın diyenler olabilir e zaten yapıyorsunuz arkadaş biz karşıda cikmayiz kime taktiginiz ama bizede takiana karışmayın diye düşünüyorum. Cunki çoğumuz çok esliyiz. Hayatij boyunca bir erko ile yatamazsin ya da kadınla.

Bir kadının iki erkek ile mutlu olmasına neden kötü bakıyorlar?
Cevapla