Normalde kadınlar adetken yüksek olması lazım ben adetken çok düşüyorum neden acaba?

O kadar korunmasız bir dönemde oluyorum ki böyle sarılsa ben buradayım dese... Ne zaman seveceğim, sevileceğim, evleneceğim ben ya? Her şeyi ağlayasım geliyor. 🥹😫
Normalde kadınlar adetken yüksek olması lazım ben adetken çok düşüyorum neden acaba?
Cevapla