Çok ama çok kötüyüm? Eşimden aşırı soğudum ne yapayım?

Onun ailesi ve o kıskanıyor diye tesettüre zorlandım. Ve taktım onun için senelerdir ailesinin yanında takıyorum. Ben artık kendim olmak istiyorum dedim. Arkandayım açıl dedi. Kimse bişey diyemez vs onlar kimki vs. Gönlü olsun diye bütün iplerimi ona verdim. Sevdiğim için. İlk defa açık markette gittik. İnsanlar gayet normal davranırken market boyunca b... Ka bakar gibi baktı. Tersledi durdu. Her zamanki gibi arkamda durmadı sadece lafta kaldı. Şu an kendimi bir escort gibi görüyorum. Oysa ben onun gönlü olsun diye senelerce taktım. O öyle bakmadan kimse bişey diyemez. Onun yüzünden insanlar ın ilgisini çektim alaycı baktılar bana aşırı gururum incindi. Hayatımda hiç bu kadar kötü hissetmemiştim. Nasıl bir tavır koyayım.

Çok ama çok kötüyüm? Eşimden aşırı soğudum ne yapayım?
Cevapla