Sevgilimle 1 yıla yakındır beraberiz. Dediğim gibide nezaman istese yok demiyorum her istediğide olur. Ilk Başlarda böyle şeylerden çok rahatsız olduğumu belirtmiştim bidaha yapmam dedi ama öyle telefonunda gezinirken tekrar yaptığını gördüm.
Kendimi böyle yetersiz buldum kötü hissettim. Istemediğimi çok iyi biliyordu. Sizce aldatmaya giriyor mu bu? Nasıl olsa başka kadınlar görüyor belki hayal ediyor. 1 gündür telefonlarını açmıyorum. Abartıyor muyum?
Kendimi böyle yetersiz buldum kötü hissettim. Istemediğimi çok iyi biliyordu. Sizce aldatmaya giriyor mu bu? Nasıl olsa başka kadınlar görüyor belki hayal ediyor. 1 gündür telefonlarını açmıyorum. Abartıyor muyum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer