Üzülmemek için sevgili yapmıyorum, hep cinsellik yaşıyorum, mantıklı mı?

Birini sevince çok değer veriyorum bağlaniyorum hemen üzülen ben oluyorum o yüzden duygusallığa gerek yok istesem evlenmezdim bile bu sitedeki erkekleri yorumlarını gördükÇe daha da psikolojim bozuldu … kendi babamdan biliyorum ne iğrenç olduklarını ( hepsi değil tabi )

Ztn bu devirde de düzgün sadık erkekler ne bilim hepsinin şeyi uçkurunda babam tarafindan küçükken tacize uğramiştim onun da şeyliği var üzerimde ama en ufak bi ilgi de mutlu da oluyorum seviniyorum felan ne yapicam bilmiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Cinsellik dediğim de ilişkiye girmek değil sevişme sa*so ve ilerisi yatmak felan işte
Üzülmemek için sevgili yapmıyorum, hep cinsellik yaşıyorum, mantıklı mı?
Cevapla