Uzun yıllardır hayatımda kimse yok bu yüzden seksi unutmuş olabilir miyim?

Ben öyle düşünüyorum

Güncellemeler
1 yıl
Biri olsun kafasına hiç girmedim. Önce aşık olmam lazım. Önüme gelenle olacak bir yapım zaten yok temiz ruhlu biriyim günümüze benzemem. Aşık olamıyorum bu yüzden kimse de olmuyor
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar tip ülke olarak çok yok, o olsa karakteri yok, o olsa yaş uymuyor, şehir uymuyor ya da evli çıkıyor sorun bende değil yani😅 aşık edemiyorlar bizim ülke bu konuda da beceriksiz demekki
Uzun yıllardır hayatımda kimse yok bu yüzden seksi unutmuş olabilir miyim?
Cevapla