O’luk karakterle olur sanardım iyi biriyim kimseye kötü niyetim yoktur ama insanlarla bağ kuramam vücudum seks ihtiyacınıda çekici bulduğumla geçiririm ama aynı kişiler olmaz hep korunurum
insanlarl arkamdan laf atmaya başladı
O’luk karakterle olur sanardım iyi biriyim kimseye kötü niyetim yoktur ama insanlarla bağ kuramam vücudum seks ihtiyacınıda çekici bulduğumla geçiririm ama aynı kişiler olmaz hep korunurum
insanlarl arkamdan laf atmaya başladı
Cinsel hayatını dilediğin gibi yaşaman seni orsp, ahlaksız, kötü kadın yapmaz. Bu tez doğru olsaydı en kötü karakterli kadınlar seks işçileri olurdu, en güzel karakterli kadınlar da eline erkek eli değmemiş bakireler olurdu... Oysa bunun gerçeklikle ilgisi yok... Herkesin çevresinde birden fazla şirret karakterli, yalancı, dedikoducu, ikiyüzlü, riyakar, dolandırıcı bakire arkadaşlar vardır. Şimdi bunlar sevişmemiş diye çok mu güzel ahlak sahibi oluyorlar? İnsanı ahlaklı yapan şey karakteridir, vajinası değil. Yumuşak ve merhametli bir kalbin varsa, bencilce yaşamıyorsan, çok sayıda farklı erkekle yatmış da olsan sana kötü, ahlaksız denmez.
Bir araştırma yapılmış, hayatına 5ten fazla erkek almış olan kadınlar, eşlerini sürekli eski sevgilileri ile kıyaslıyormuş. Belki de duygusal olmanızdan ötürü çok sayıda olunca duygu körelip dengeniz bozuluyor sanırım. Erkeklerde böyle bir sonuç alınmamış. Ama erkekte kadında olsa gerçekten bir hissiyatını olan kişiyle olmak daha mantıklı geliyor bana.
Bence sen o kelimenin anlamına bir daha bak... Hatta birde şuna bak iyi biri nasıl olur.. Sonra düşün iyi birimiyim öyle karar ver.. O 'luk yapıp ama benim niyetim iyiydi demek te biraz saçma yani.. Neyi yaptığında kötü insan olacaksın bu bakışla..
Ben bedeni biraz ruh gibi görüyorum. Eski kafalı asla değilim. Yalnızca biriyle bir bütün olduğumuz zaman işin içinde öpüşmek te var ve bu çok duygusal bir eylem. Sırt buna ihtiyacım var diye bir yabancının yatağında uyanmak bana çok korkutucu geliyor. Tabiki bunun tam tersi olan insanlara kötü bir gözle bakmıyorum hayatına biri olmayan ve sadece bedensel ihtiyaç odaklı olan iki insan bunu yapabilir bu beni ilgilendirmez. Ben sadece sevdiğim insanla olmak isterim
Cevap
22Cevap
İnsanlara bakma sen. Zevkine bak. Ben de çok istekliyim bulsam sert sert yaparım. Sen kolay bulursun biz erkekler kolay bulamıyoruz
Dürüst olmak korunmak ve aldatmak iyi olmaktır senin hayat tercihin seni öyle yapmaz
Aldatmamak*
Onlar karakter yoksulu insanlar, vucudun cinselliğe ihtiyaç varsa tabikide karsilayacaksin.
Çekemiyorlar işte kıskanıyorlar. Biyolojik olarak buna ihtiyacınız var doğru yapıyorsunuz
Kime ne senin hayatında ama yaşadığı şeyler seni bir zaman sonra olumsuz etkiliyor
Karakteri duzgun insanlar incitmez solah takilir dogru kisileri bul takil misal ben😄
Yasadigin yer küçük mu
Evet
O yüzden dolayı bu ve normalden konuşalım mı
Taşınacağım yakında
İnancın varsa ona görede o sayılırsın zaten..
Kaç kişi oldu şu ana kadar
benim gibi geçmişe bakmayan birini bul bence
Hayat senin kardeşim dilediğin gibi yaşa
Şimdi kuzum yapmıyor * daha kibari oldu
Şuanda hersey çok normalleşti
Şimdi eskortlar o olmuyor mu diyorsun
Evet
Anlıyorum evet sen çok ahlaklı birisin ve bunlar seni çekemiyorlar
O onların fikri. Sadece
Bedava eskortsun boş ver takma desinler
kalp kırıcısın
Hayat böyle doğruları söylemek kötü oluyor bazen
Sen ne oluyosun peki sende muhtemelen yapıyorsun
Ben herkesle neden yapım utanırım bir kere ona buna açmaya üstümü la
Neyse iyi geceler
Kaç kaç
Soru ilgi çekici
Öyle mi neden
Cesaret gerektiren bir soru. Takdir ettim
❤️
Alkışlıyorum seni
Neden yapsın ki
haklısın
İşin içine maddiyat girmiyorsa sorun yok
Benle yapar miydin xd
Öyle olmasın da ona yakın bir şey
Yapmaz
Kendi kararin
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?