Düşünsene, onun ilkisin. Bu senin için sıradan bir his mi? Yoksa anlamı var mı?
Evet bir anlamı var.
Hayır sıradan bir duygu.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Değişik bir heyecan barındırıyor aslında karşımda ki kişinin ilki olmak aklımda bir sürü soru işareti oluşturuyor merak ediyorum nasıl hissedeceğini ne düşüneceğini ama bunlar dışında bir anlam ifade etmiyor. Birinin ilki olmak benim açımdan sadece heyecanı ifade ediyor, eğlenceli🤭😅
Fiziksel temas olarak da olabilir çoğunluk böyle bakar ama onunla onun için olan ilkleri yaşamak da bir ilktir aslında.
Mesela hiç oral yapılmamış birisine bunu yapmak örnek verilebilir. Ya da maalesef ülkede baya eksik olan seksten önce zevkli bir ön sevişme gibi.
Önenli olan kişiler için o anların anlamı ve tabi ki önemli. Atıyorum bir seks işçisi ile parasıyla yapmanın çok da bir anlamı yok.
Buna da genel cevap vermissin kosmer bey😒
Bu kadar özelini saklı tutan birinin bu soruya evet anlam ifade ediyor deme olasılığını hesaplatıyoruz şu an bir iki beyin hücresine fsjk
😒😒
Ben nasıl kendimi teniz tuttuysam onun da tutması benim için büyük saygı ve sevgi kazandırır ki zaten yapmışsa öyle bir şey bana ters. Çünkü , ben nasıl ki kendimi eşime saklıyorsam onunda böyle düşünmesi gerçekten saygı kazandırır. Ama başkasıyla bir şey yaşamışsa ona olan bütün saygınlığım gider z,
Evlenme niyetim yoksa bir bakirenin ilk erkeği olmak istemem. Onun ilk erkeği olmamın benim açımdan özel bir anlamı yok, çünkü bekaret kutsal bir kavram değil.
Cevap
26Cevap
Birinin ilk cinsel deneyimini yaşamak, bazı insanlar için çok anlamlı olabilirken, bazıları için o kadar önemli olmayabilir. Bu durum, kişisel değerler, kültürel inançlar, ilişki dinamikleri ve bireysel tercihler gibi birçok faktöre bağlıdır. Önemli olan, her iki tarafın da bu konuda dürüst, açık ve saygılı olmasıdır
İlk olması ifade etmiyor, ama her gün başka başka insanlarla sevişen, o otel senin bu otel benim yapan bir insan olmuşsa. Ayrılırım.
Bence tartışılır bir soru bu ilk olmak bi açıdan güzel bi açıdan değil
Ne açıdan kötü?
Beklentilerini karşılayamayabilir. Cinsellikle ilgili bilgisi olmayabilir kendi geliştirmek istemeyebilir bu konuda. Buda ilerleyen ilişki dönemlerinde sorunlara yol açabilir
Hiç yapmamış biri kendi gibi birini ister ve en doğal hakkı erkekler evlenirken önemser ciddi düşünmüyorsa takılmaz ilk misin beş misin önemi olmaz
Benden çok onun için anlam ifade eder bu. Ben de ona saygı duyarım, anlayış ve hassasiyet gösteririm.
Zar meraklısı değiliz çok şükür ahaha 😂😂
Güzel. ve anlamlı bir soru elbette bana güvenmiş ve bana kendi nahmehremini teslim etmiş elbette benim için çok değerli biri olur ve bende onu üzmemek için elinden gelenin fazlasını yaparım
Olsa tatlı olurdu herhalde ama olmuş da olabilir geçmişini hiç sormadım o da söylemedi zaten😅 erkekler buna çok anlam yüklemiyor gibi geliyor bana
Çok şey yıllardır bu konuda hassasım o kişiyi de bekliyorum inş kıymet bilen olur
İlk sana verdim kıymetini bil diye ego yapan kişiyle zaten yatılmaz ben takılmam ilklere bence son seks yaptığı kişi olmak daha önemli
Kıskanç biriyimdir. Yaptıysada duymak istemem ve geçmiş geçmişte kalmalı.
Tabi anlamlı olurdu ama bir kere olmustum istemem o yüzden tecrübesiz sevmiyorum ya kötü oluyor
Ben daha önce hiç yapmadım zinadan haramdan korundum aynısını karımdan da beklerim.
Bence ilki olmak çok tatlı ama en tatlısı bakire kızı yalamak
İşki olmak büyük sorumluluk, olmamayı tercih ederim
İlki olduğum için her şeyin en güzelini yaşatmaya çalışırdım ona. Kıymet bilirdim.
ona duydugum ilgiye gore ve onun bundan aldigi hazza gore degisir.
Ama var tabii ki kendini bana teslim ediyor demektir
eee tabi simdi ilk die daha hasss daha sehvetli yaksamak lazim
İlkiysem sonda olmalıyım beraber yaslan
2 kişinin ilki oşdum inan önemsiz bişey
Bakire olması her ikiniz için anlam ifade eder
Evet anlamı var
İlki olmak çok özel bir şey
Evlilik için önemli. Başka türlü önemli değil
Erkek için anlamı yok da
Hem benim hemde onun benim ilkim olmasını isterdim
Son olmayı tercih ederim
Bakireligi bozmak oluyor
Çok anlamı var tabii ki
patlak alan mutlaka pişman olur
Neden?
İlkinde heyacan oluyor ilkiyim diye sonra sıradan
Sıfır bir ürün alınmış gibi heycanlı
Ilk dedigimde sen erken bosalirsin demisti
Evet bir anlamı var
İlkler unutulmaz
Ayrıcalıklı hissetmek isterim hep
Çok önemi yok benim için işini iyi yapsın yeter
Tabikinde qnlami var
farketmez
Artık sıradan
Hiç bir anlamı yok
Hem ilki hem sonu olmak isterim tabiki
Etmiyor
Değerli hissediyorum
her şey
değerli olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?