Yoksa çift taraflı bir oral seks mi tercih ederdiniz?

Yoksa çift taraflı bir oral seks mi tercih ederdiniz?

Ben daima bir erkek olarak önce kadının tatmin edilmesi taraftarıyım. Çünkü bir kadını yeterince rahatlatırsan o da aynı şekilde sana etki eder. Etkiye tepki! Evrenin kadınlar üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum. Ana kraliçe arılar bile olmasa dünyamız yok olmaya mahkum. Bu yüzden kadınlarına önem veriyorum. Bir kadın fidana benzer. Ona yeterince su ve ilgi verirsen o devasa bir ağaç olur. Zor günlerinde sırtını yaslar gölgesinde serinlersin. Meyvesinden beslenir desteğini alırsın. seks hayatımızda da ben bu şekilde düşünüyorum. Önce kadın sonra erkek.
ben kendime oral yaptırmam hiç bir zamanda yaptırmaycam ama kadına oral yaparım ilk başlatanda benim
dipnot; hiç bir erkeğe oral yapmayın kanka bile yıkamıyorlar sürekli altlarına sıçıp geziyorlar ne kadar yakışıklı olursa olsun. gençlerde dahil buna. ayrıca erkek duş alıyor diye temiz olduğu anlamına gelmez bokun kokusunu bastırmak için parfüm sıkarlar olay budur yani bokun teki varlıklarız
duruma göre değişiyor ilk hamleyi yapan kazanır zaten devamında 69 kaçınılmaz bir pozisyon ama ben oral ile daha çok zaman geçirmeyi seviyorum
Cevap
37Cevap
Oral seks için öncelik sırası diye bir şey yoktur. Ortam hangimizi o yöne daha önce çekerse o başlatır oral seksi.
Ben oluyorum genelde
İkimiz de bu konuda sıra beklemeyiz diyeyim
Bunun sırası yok ancak saçları elime dolanırsa, ilk sıra onun olmuş demektir..
Sürekli aynı kişi başlatmıyor. Bazen ben başlatırım bazen o.
Açıkçası sürekli yeni şeyler deneme taraftarıyım. Nasıl gelişiyorsa öyle. Her zaman ben başlamam, her zaman onun başlamasını da istemem.
su küçüğün sofra büyüğün gibi bir gelenek değil ki bu anlık gelişir her şey kim isterse o an o oralda bulur kendini
bu durum spontane olur bence ya
illa birisinin başlaması gerekiyorsa kim önce isterse o başlar:)
evet ben başlatırım, benle de devam eder zaten. onun pek yaptığı yok
Milleti yoldan çıkarın sonra sitede abaza çok diyin 🤣🤣
Genelde ben baslatirim, bazen de o doğrudan gelir ve orale başlar
oralın önce kadına yapılması lazımdır
önce kadın sekse hazırlanmalı sulanması sağlanmalı
Erkeğin ilk başlaması daha doğru bence, kadının gözü döndükten sonra arkana yaslan
Önce bacakları omuza alır, çıldırtana kadar ben yalarım sonra da eğer kabul edilirse blowjob yapmasını isterim
Burada isabet ya da partner önce yapacak diye kayıt yok olay kendiliğinden gelişir o noktaya varır orslda olmazsa olmazdır
Baslattiriyorum hafif kafasına basınca partnerim anlıyor işe başlıyor
Benim direk ayırı bacaklarını yumulurum. Kıvrandırmak çok hoşuma gidiyor
Bir zevki kadın yaşamali ki yaşatmalı
Çift taraflı oluşu tabiki tercihim ama sorunun cevabı genelde ben
Benimm genelde ama bazen de o
her zaman değil değişiyor
Karşılıklı daha zevkli
Oral değilde ilk oksarim biraz
sıra takip etmeden yalamak lazım
Bu çok değişiyor. Bazen ben bazen onlar
Ben ben ben🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🤌🤌
Hiç başlatmadım
Önce ben başlar onu iyice azdırırım
Farketmez benim icin😁
önemi yok kimin başlattığının
Ben başlarım devamını partnerim getirir
Çift taraflı daha zevkli olmaz mı ☺️
Eşitlikten yanayız, 69'la başlıyoruz
erkeğin başlaması daha uygun
Sıra bekleyemem
Ben başlarım
Benim tabiiki
Duruma göre değişir
hiç olmadım
Erkeğin başlatması gerekli bence.
Önce erkek yapmalı
Degisiyor
Fark etmiyor
Değişiyor.
Dogaclama gelişir bence
Evet evet evet
Sende spontane
Tabikide ben değilim
oldukça
Partnerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?