Nişanlıma ilkim sensin dedim çok sevindi ama ilkim o değil. Yaptığım şey yanlış mı?

Arkadaşlar 2 aydır nişanlım olan kişiye benim için küçük ama onun için büyük bir yalan söyledim ilkim sensin dedim ve çok sevindi yani bu büyü bozulmasın falan dedi evlenince olsun dedi ama benim ilkim falan değil kendisi ben bunu nasıl açıklıycam şimdi bana karşı olan bakışı bile değişir gibi geliyor
Nişanlıma ilkim sensin dedim çok sevindi ama ilkim o değil. Yaptığım şey yanlış mı?
Cevapla