3 aydır evliyiz. Eğleniyoruz, kavga ediyoruz ama en çok yaptığımız şey cinsellik. İlişkinin ilk aylarında cinselliğin çok olması normal mi?

Eğleniyoruz beraber zaman geçiriyoruz zaman zaman kavga ediyoruz ama cinselliğimiz diğer aktivitelerin toplamından bile fazla. Normal mi bu?
3 aydır evliyiz. Eğleniyoruz, kavga ediyoruz ama en çok yaptığımız şey cinsellik. İlişkinin ilk aylarında cinselliğin çok olması normal mi?
Cevapla