Sevgilimle yüzeysel şeyler yaşadık. Yanlış mı yaptım?

Nişanlımla otele gittik yüzeysel bir şeyler oldu öpüşme oral beraber uyuduk ama ilişkiye girmedik evlenene kadar yapmayacağız ağustosta nikah yapıyoruz düğün hazırlıklarına başladık her şey ciddi otele giderek hata mı yaptım ki ama her şey çok güzeldi
Sevgilimle yüzeysel şeyler yaşadık. Yanlış mı yaptım?
Cevapla