Sevgilimle çok yanlış şeyler yaptık?

Arkadaslar sevgilime sakso çektim o da benim orami yaladi çok pişman oldum çok ağladım çok kötüyüm ben bir daha böyle şeyler yapmicam daha öncesinde de dokunmuştuk birbirimizin orasina ve o zamanda pişman olmuştum 7 8 ay sonra da böyle bisi oldu işte, kendisi 3 senelik sevgilim ve benim ilk sevgilim daha oncesinde bir erkeğin elini tutmuslugum yok, çok ama çok pişmanim hani önce ki yaptığımız şeyden dolayı tövbe etmiştim bir daha yapmicaktik söz vermiştik birbirimise ama seytana uyduk daha beterini yaptık ve Şu an ağlıyorum şunu yazarken bile, ben şimdi ayrıldım kendisinden sürekli özür diliyor bir daha böyle bisey olmicagini soluyor hatta ağladı ayrıldığım için, arkadaşlar biz ciddiydik öyle lay lay lom bir ilişkimiz yok ama bisim daha evlenmemise 4 5 sene var ben okuyorum o zamana kadar da tekrar pişman olacağımız bisey yaparız diye kokuyorum bu yüzden ayrıldım, sizce doğrumu yaptim ya ben çok kötüyüm ben nasil bole ileri gittim ya
Sevgilimle çok yanlış şeyler yaptık?
Cevapla