Eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum diye bana karşı değişti. Haklı mı?

Ne zaman yanassa kacıyorum sogugum bayagı bır sebebi yok istegım yok sadece cınsellık sevmuyorum. Oda bana tavır almaya basladı onun trıbını cekmek zorunda mıyım ıstemıyorum 31 ceksin. Haklımı sizce?

Eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum diye bana karşı değişti. Haklı mı?
Cevapla