Erken boşalmasının sebebini vajinamın darlığına bağlıyor. Bahane mi, haklı tarafı var mı?

Sevgilim erken boşalmasının sebebini vajina darlığıma bağlıyor. Sizce bahane mi üretiyor yoksa haklı mı?

Erken boşalmasının sebebini vajinamın darlığına bağlıyor. Bahane mi, haklı tarafı var mı?
Cevapla