Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. Seks bir ihtiyaçtır. Yemek yemek, su içmek gibi. Bir insan sadece bu ihtiyacını karşılamak için de ilişkiye girebilir. Duygusal yakınlık kurduğu, sevgili olduğu kişiyle de girebilir. Bu tercih kişiseldir. Herkes farklı düşüncededir. Ben ve eşim bile bu konuda farklı düşünürüz. Sen yetişkin bir insansın kendi kararını kendin vereceksin. Senin bedenin, senin kararın. Canın neyi yapmak istiyorsa onu yap. Kimseye hesap vermek zorunda değilsin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yani sürekli farklı kişilerle yaparsan pişman olma olasılığın yüksek senin bileceğin iş tabiki ama bence o yola girme parmakla kendini ya da vibratör al kendine daha iyi ya da en iyisi vibratör al erkekten daha çok zevk alırsın hemde insanlarla uğraşmazsın bence böyle yap
03 Yorumla
Soran1 yılHayatımdaki adam bana dokunmuyor ne yapayım nereden baksam düğüne 2 yıl var böyle olmuyor
Gizli Üye(18-24)1 yılDaha çok kriter düşüreceksiniz ebeleriniz gibi kocasına itaat eden dayak yiyince ses çıkarmayan osuran geğiren horlayan bakımsız kadını mal gibi gören erkeklere razı geleceksiniz ki kim olduğunuzu hatırlayıp ona göre yaşayacaksınız hayalinizdeki kişiler artık olmayacak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSadece yüzeysel şeyler yaşa adım adım ilerleyerek tat zevkleri yaşananlar sıradanlaştıkça zevkleri bir üste taşı ve ne ne kadar ilerleyecekse belirleyen sen ol
Çok özel zevkler yüzeysel olarak yaşanır ve böyle şeyler de senin gibi bir kız olursa zevke zevk katar00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılSeni pisman etmeyecek saygı duyacak guvenebilecegin sır tutabilen eglenebilecegin iki muhabbet edebileceğin ozguveni yuksek hijyene onem verme her zaman herkesle olmayan seni obje olarak görmeyen ilgi gösteren performansi yuksek basina bela olmayacak birisine sans vermelisin
034 Yorumla
Soran1 yılÖyle birisi olsaydı verirdim
Cevap sahibi1 yılOyle birisi mutlaka vardır bunun icin on yargılı olmamalisin sans vermelisin karsindaki insana tanımaya çalışmalısın guvenilir olup olmadigini anlamaya çalışmalısın bazen ona tuzak sorular sorup onu cozmelisin cevrende yokmu oyle birisi yasadigin sehirde sosyal cevrende ozguvenli birisisin sanki ama git gide zaman uzadikca ozguvenin kiriliyormus gibi hissediyorum nedense
Soran1 yılSen akrep burcu musun
Cevap sahibi1 yılYay burcuyum sen ne burcusun
Cevap sahibi1 yılBurclara gore katagorize ediyorsan insanlari bence yanlis secimler yaparsin bu şekilde yanıltır insani burçlar herkes az cok burcunun özelliğini taşıyabilir fakat tamamen burcu neyse insanlar o şekilde olmuyor ters köşe olabiliyor burçtan once kisilik karakter guven daha onemlidir
Cevap sahibi1 yılYanlis mi düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılTam olarak karar veremedin mi emin değil misin isteyip istemediginden yapıp yapamacagindan
Soran1 yılÇekincem yok bu konuda daha önce yapmıştım sonuçta ama fazla seçiciym
Cevap sahibi1 yılSecici olmak en doğal hakkin hele ki şu anki konumun durumun itibariyle ince eleyip sık dokumalisin 2 sene daha var diyorsun oyle bir seçim yapki evlenene kadar kafan rahat olsun kisisel hic bir bilgini vermezsen ilk etapda om yargılı olma on yargılı olursan taniyamazsin kimseyi sadece ona küçük zarflar at kişiliğini karakterini anlamaya çalış aksi durumda basina bela olmayacak birisi kendini bilen birisi olmali en basta bunlari acikca konusup anlasacagin anlaşmaya uyacak anlaşmadan zerre sasmayacak birisi kucuk bir sehirdeysen kendi şehrinden uzak durmalisin cunku kucuk şehirlerde herkes herkesi tanır ve dedikodu maalesef cok olur
Soran1 yılYay burcu exim vardı bende akrep kadınıyım hem uyumlu hem uyumsuzluk vardı. Toksik bir kadınım oda özgürlüğüne düşkün pozitif eğlenceli bir kişilikti sevdiğim yönlerinden birisi de ben simsiyahken hayatıma nese katıyordu ama bende bencil oyuncağını kimseye vermeyen bir kişiliğe sahibim ona yatağa atarken sevişme esnasında kulağına sen benimsin bundan böyle sana bakanada dokunanada ne yaparım sen düşün demiştim ve ilişkimiz dediğim gibi çok güzeldi ama çok uzaklara gidince yürütemedik ortak kararla ayrıldık. Ben ne kadar sen benimsin diye yapışırken o ve hayalleri onun için önemliydi bende dokunmuyor uzakta sevgisini hissetmiyorum diye o günden beridir kimseyle beraber olmadım
Soran1 yılFB desen değil sevgili desen değil ama onu ve hayatını ona dar edecek kadar herşeyine sahiptim o ne kadar bundan hoşlanmasada benim onu sevdiğimi bildiği için sana kızamıyorum küçücük birşeysin incineceksin bundan korkuyorum diyordu halada iletişim var nadirde olsa ama resmen bizi mesafeler bitirdi ve ben buna kahroluyorum. Mart kedileri gibiyim bazen anlık olsun ne olur ki diyorum onda ilk ve son kez anlık yasayıp asık olduğum için de korkuyorum biraz
Soran1 yılGerçekten Allah var yukarıda bir güne bir gün de üzmedi beni bir tek gittiğinde ağlamıştım oda mecburiydi ama gidene kadar benim ağlamamam için otistik hareketler sergiliyordu birdaha bunun gibisi bana denk gelir mi hiç bilmiyorum galiba bu yüzden olmuyor kimse
Cevap sahibi1 yılOrtak karar alabilecek kadar uyumluymussun yay burcuyla ozellillerimizden birisi ozgurlugumuze düşkün olmak fakat hayallerimizin peşinden de koşmayın hepimiz hayatımızı hayallerimize gore yaşamayız boylesi bir dönem yasarken yine eğlenceli birisi olmali bence tekrar format atmali hayatina sil bastan baslamani saglamali neşe kalmalı sana salt seks olarak bakmamali yani sohbet edip eglenebilmelisin nedendir bilmiyorum fakat benim dediklerimi diyen taraf sen misin yataga atinca bende sahiplenici bir tavır sergileri yatak odasında hissetmek hissettirmek cok onemli yoksa cok yavan sade bir tat oluyor insan keyif alamiyor uyum yakalayabilirsen hazzin doruklarına cikabilirsin buna ihtiyacın olduğunun sende farkındasın dimi
Cevap sahibi1 yılAsk baska bir sey sen duygusal bakıp duygusal yaklaşmışsin ona karsi hem hayatinin tam ortasında merkezinde hem hayatinda yok gibi o kadar küçük bir sey misin:) bunun avantajlarini umarim kullanmasını biliyordur gözden uzak olan gönülden de uzak olur diye bir söz var maalesef zamanla tukenebiliyor uzakta birisi olsa bile istediginde gelebilecek ya da senin gidebilecegin sen musait olabiliyorsan haftada hir ya da bir kaç gun gelecek korkularini yenmene yardım edecek güvenmeni saglayacak eglenebilecegin uzunca bir süre hayatinda hem olup hem olmayacak iplerin senin elinde olduğu basina bela olmayan birisi iyi gelir sana diye düşünüyorum sen ne düşünüyorsun
Cevap sahibi1 yılAyrılıklar hüzün içeriyor siz kadınlar biz erkeklerden daha duygusalsiniz sen zaten duyguda besliyormussun ağlaman gayet insani bir sey bu denli karamsar olma tabiki gelir bir daha dunyada tek kisi degil ki o sen on yargılı olma duvarlar örme cok daha mutlu olabilirsin aklinin ucuna dahi gelmeyebilir bazen kahkahalar bazen cigliklar attırabilir sana duruma ve yerine göre zamanin yaninda su gibi gececegi birisi olur seni eğlendirmek mutlu etmek üzmemek için mücadele edecek bunu yapabilecek insanlar var hayatta bunu sende biliyorsun
Soran1 yılTabii ki biliyorum ama hayatımdan o geçen yaydan sonra kimse olmadı
Soran1 yılMesela ben diyordum ki sen benim sözümü dinle ben de yatakta senin sözünü dinleyeceğim o da bana uzaktan ilişki yürütemeyeceğini söyledi ama neredeyse bir yıldan fazla oldu ben kimseyle beraber olmadım ondan sonra ve haftada bir ya da iki kere bir görüntülü sesli falan konuşuyoruz
Soran1 yılTabii cinsellik olmuyor normal arkadaş gibi konuşuyoruz o istese bile ben yani bana gelmiyor böyle şeyler uzaktan bile olsa
Cevap sahibi1 yılDogrudur olmamistir fakat bu olmayacagi anlamına gelmiyor biliyorsun baska bir yayın diğer burçlara göre daha iyi geleceğini mi düşünüyorsun
Soran1 yılHayır sadece öyle gelmişti bana hem zıt hem uyumluyduk aynı zamanda benim ondan önce ilişkimde akrep erkeğiydi ben de akreptim birbirimizi çok yaralamıştık belki o akrep erkeğine aşıktım ama yayda da Sevgi vardı
Cevap sahibi1 yılArkadasca da olsa her hafta iletişim halindeymissiniz birbirlerinizden haberiniz var az cok hayatlarinizdan çıkmamamisiniz sana iyi gelmez tabiki sen daha duygusal olan tarafsin
Soran1 yılİyi hissettiren belki de gerçek aşktı
Soran1 yılEvet mesela ben böyle gözlerim doluyor o gülüyor onun p*ç diyorum gkkgjf sinirim de hiçbir şeyimde kalmıyor tabii ki
Cevap sahibi1 yılAşk oldugu zaman her sey bambaska bir hal alabiliyor maalesef her sey daha yoğun oluyor mantik devre dışı kalıyor onemli olan aşkın karsilikli olmasi tek taraflı aşk cok zor yorucu olur
Cevap sahibi1 yılSakinleştirici gibi geliyormuş sana :):):)
Soran1 yılEvet işte şu an benim daha iyi anladın. Mesela ikizler erkeğiyle hiçbir zaman olmuyor katiyen olmuyor çünkü çok kıskanç ve baskılayıcılar ben de kısıtlanmayı hiç sevmiyorum kısıtlamayı seviyorum ben de baskın bir karakterim çok zehirli bir işim vardı kurtuldum sonra başka ikizler tanıdım aynı çıktı daha iki gün konuşunca niyetini hareketlerini anlayıp ışık hızıyla soğumuştum şu anki ciddi ilişkim koç erkeği ve ondan önceki Koç erkekleri dedi aram çok iyiydi nedense bilmiyorum sabırsız yönlerini hiç sevmem onların da ama değer verdi mi tam veriyorlar. Onlar da mesela alttan aldıkları zaman iyi anlaşıyoruz ama ben kime aşık olacağım o konu biraz sıkıntılı
Soran1 yılBen aşkı arayan aşkı aşkla seven biriyim, sahiplenmeyi seviyorum beni sahiplenilmesini sevmiyorum. Sevgi sadakat olduğu sürece alttan aldığım kısımlar da olur yapmacık olan çok erkek var dışarıda bir de ben gerçekten arzulamadığım insanı sevemiyorum, sevmediğim insanı da arzulamıyorum
Soran1 yılBuraya başla demiştin ki burçlara göre kategorize edersen ama ben çok kişiyle konuştum ve birçok kişinin ortak özelliklerinin burçlara göre yorumlandığını görüyorum hiçbir ikizler erkeği veya kadına bana hiçbir şekilde uymuyor mesela bunu biliyorum ama bu şöyledir bu böyle de kafasında değilim az çok kafamda bir şeyler belirlerim ve uyuyup uyumadığını anlar hayatıma alırım ve almam çok burcla alakam yok ama az çok karakter yapısını falan görebiliyorum
Soran1 yılBir de ikizler annem olmasından da görüyorum konuştum bütün ikizler insanların çok dırdırcı baskın bir karakter olduğunu hiç anlaşılmadıklarını biliyorum aslan burçlarının da egosundan dolayı her zaman benim en büyük düşmanım olarak o burçtaki insanlar oldu çünkü o egoist yapılarını ben hazmedemiyorum. Bunları hepsini genel itibarıyla burçlarına göre yorumladım yani sonrada karakterleri çözmeye çalışmıştım
Soran1 yılVe bütün balık insanlarından da çok ispiyoncu olduklarını gördüm bazıları gerçekten çok sinsi de duygusallığı bırak kalplerinin olmadığını gördüm ama bazıları da gerçekten masum oluyor. Hem güçlüdür hem de aynı zamanda çok zayıf karaktere sahipler
Soran1 yılDuygusal olarak yani zayıflar ama bir lider ruhu onlarda da var
Cevap sahibi1 yılEger istersen sende burada yorumlarla herkesi rahatsız etmektense kendimi gizli olmaktan çıkarabilirim daha uzun uzadiya daha rahat şekilde sohbete devam edebiliriz sorun olmazsa senin icin gayet keyifli bir sohbetin var
Soran1 yılOlur gizliden çık ben takip atarım
Cevap sahibi1 yılTamam o zaman
Bu olayda karşı tarafın mantıklı olması belli seviyede kalması çok önemli, ilişkilerden yorulmuş sadece ihtiyaç için bu şekilde ilişkiler mevcut, bence çok mantıklı bir tarz ben seviyorum kimse kimseye yalan söylemek zorunda kalmıyor.
00 Yorumla
1 yılBence bunu yapma çünkü pişman olur muyum diye düşünmen bile pişman olacağının göstergesi. Herhangi biri yerine sevgili yapana kadar mastla idare et bence.
10 YorumlaAnlık değil de en azından fb tarzı düzenli yaşasan daha iyi olabilir. Etrafında güvendiğin bir erkek var mı?
03 Yorumla
Soran1 yılYookkk
1 yılHem yapımış oluyorsun ama istemiyor seni ben anlamadım tek gecelik miydi yani onunla değişik bir durum ya
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı. Anlık istekle yaparsan illaki pişman olursun çünkü hakeden sana değer veren kıymet veren birini bulup onunla yaparsan daha keyifli ve unutulmaz olur
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 603 cevap paylaştı.
1 yılNasıl bir pişmanlık evlenmeden mi yapmak istiyorsun
03 Yorumla- 1 yıl
Peki ne yapmayı düşünüyorsun
Soran1 yılŞu saatten sonra esc olsam zoruma gitmez zaten
- 1 yıl
Yapma be o kadarmı
1 yılnlık yaşayanlar genelde pişman olur düzgün birini bul
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılAnlık olabilmesi için , arada yine de bir hoşlantı olması lazım ufak da olsa.. 👍🏻
10 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 667 cevap paylaştı.
1 yılİnsani tanimadan guvenmeden boyle şeyler yasaman seni ilerde psikolojik olarak etkiler
10 Yorumla
1 yılbakire değilsen neyiderd ediyorsun ki bul birini yaşa
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. İstanbul'da kurabilirsin... Tabi ne istediğini biliyorsan...
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 9,1b cevap paylaştı.
1 yılBazen sondan başlamak lazım inan daha güzel oluyor anlık olarak fersin belki daha güzel olur
00 Yorumla Gel seni bir güzel emeyim suyunu çıkarayım bunu hakettin 😅 eğlen biraz ya
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHayatını yaşa en güzeli FB. Kesin seksi ve çekicisindir doya doya yaşa bu yaşların bi daha gelmeyecek
08 Yorumla
Soran1 yılNereden anladın
Cevap sahibi1 yılHer kelimenden belli. Bu zevki hem kendinden hem insanlardan mahrum etme. Bu ateşini doya doya yaşat o seksi ve çekici vücudunun hakkını verecek birini bul
Cevap sahibi1 yılNaptın?
Soran1 yılHiçbir şey usluym
Cevap sahibi1 yılRamazan dolayısıyla mı yoksa kimse yok diye mi
Soran1 yılHer ikisi de
Cevap sahibi1 yılPeki seninle nasıl konuşacam ben?
Cevap sahibi1 yılburada mısın
- Cinsel Yaşam konusunda 8,8b cevap paylaştı.
1 yılAnlik yasasa degecek isteklerini karsilayacaklarsa sorun yaşamazsin
00 Yorumla
1 yılböyle diüşünen bir çok kişi ile ilşki oldu, kimse pişman olmadı
00 Yorumla
1 yılEğer gerçekten istiyorsan içinden geldiği gibi yaşa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet pişman olursun biz nasıl dayanıyoruz sende dayanabilirsin
16 Yorumla
Soran1 yılSiz nasıl dayanıyorsunuz
Cevap sahibi1 yılBunu açıklamak zor biraz ama bizim gibilerden fazla kalmadı, buda bizi diğerlerine göre daha değerli kılıyor.
Soran1 yılYani orası öyle
Cevap sahibi1 yılSeni sırf cinsellik için kullanmak isteyen sevmeyen değer vermeyen biriyle olma
Soran1 yılOlmam zaten
Cevap sahibi1 yılÖylesiyle olmazsan ciddi ilişkin olmadıkça yapmayacağın anlamına geliyor zaten
Gizli Üye(18-24)1 yılTabularını yıkarsan olmazsın, düşünüp durursan olursun. Yap ve geç. Avrupalılar gibi olun biraz, bu bir ihtiyaç ve zevk. Çok düşünülecek. bir şey yok
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılsen bence yapacaksın da bizden olur almak manevi destek almak istiyor gibisin :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBence o zaman çıkar amaçlı ilişki kur
Yoksa pişman olursun00 Yorumla
1 yılAnlık yaşayan çok kadın var istyosan yaşa merak etme güvenilir bi erkek illa çıkar karşına üzme kendini
10 YorumlaBende 24 yasindayim hic yapmadim artık dayanamıyorum
02 Yorumla
Soran1 yılNiye yapmadın çirkin misin
Gizli Üye(30-35)1 yılTek onunla oldugun için bırakmamıitır seni sadece maymuh iştahlı bırı oldugun için bırakmış seni alcagını aldı ve bitti
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEvlenip eşinle yasa daha iyi sevgili yap ya da
13 Yorumla
Soran1 yılEn sonunda öyle olacak çünkü hayatımdaki erkek bana dokunmayın
Soran1 yılHayatımdaki erkek bana dokunmuyor*
- 1 yıl
Ozamamn yap
Kriterleri düşürme abicim vizyon sahibi ol.
12 Yorumla
Soran1 yılAma kuruyup gideceğiz
Olursun bence sevdiğine ver yaşın kaç
015 Yorumla
Soran1 yıl24 yaşındayım ve sevdiğim adam bunu fark edince uzaklaştı benden zaten onunla oldum sadece onun dışında kimse olmadı
Soran1 yılEvet aldı
Soran1 yılPeki ben evlensem zoruna gider mi sence
Soran1 yılSürekli kadın değiştiriyor hayatını yaşıyor ben bitik durumdayım ben direk ciddi ilişkide evlensem zoruna gider mi çok merak ediyorum kaybettiğini anladıktan sonra bir de biliyorsun ki kolay kolay bu devirde bakire yok benim ilkimdi bu
Soran1 yılBenim verdiğimi nereden çıkardın bana sormadı
Soran1 yılBir kere beni her yerden engellemişti ama hayatımı aldığım bir insanlara bakacak kadar umurundaymışım
Soran1 yılBenim evleneceğimi görse zoruna gidecek mi onu merak ediyorum
1 yılYokluk başa bela jsjs
02 Yorumla
Soran1 yılEvet 24 yaşında kuruduk gidiyoruz cğccp
- 1 yıl
Jdjdjdj soğuk su iç direk xjjx
1 yılNerden bilelim hacı abla düşün taşın
11 Yorumla- 1 yıl
Bul birini hacı abla, herşeyi devletten bekleme
Gizli Üye(18-24)1 yılUtangaç birimi
40 Yorumla
1 yılYaşın kaç peki okuyormusun veya ne iş yapıyorsun
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 954 cevap paylaştı. en sevdiğim kız tipi
00 Yorumla
1 yılSevmediğin biri ile yapma
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 959 cevap paylaştı.
1 yılGüveneceğin birini bul pişman olma
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılGüvenilir biriyle olabilir
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Sevis surtun giriş yapma
00 Yorumla
1 yılÇok net bir pişmanlığa hazır ol, ciddiysen
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılÖylesine yaşarsan olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBakire değilsen ver gitsin
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 10,8b cevap paylaştı. bul bi manita yap naapcaksan adammı kıtlık
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 13,8b cevap paylaştı.
1 yılDüzgün biriyle yapman daha iyi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSadece zevkine ilişkiye girdin mi hiç?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılCiddi iliski icinde tanismayi uygun bulur musun
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 796 cevap paylaştı. Seks yapmak mı istiyorsun sadece
00 YorumlaNasıl istemedi
06 Yorumla
Soran1 yılBasbayağı ben ondan başka kimsem olmadım bunu fark ettikten sonra istemiyorum seni dedi beni öyle bıraktı popo gibi kaldım
Soran1 yılaşık olan bendim
Soran1 yılÇünkü benimle yaşamayana kadar bilmiyordum
Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Burdan birini bul
00 Yorumla
1 yılYap kurtul be
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 603 cevap paylaştı. Korktumu istenmezmi
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 23,8b cevap paylaştı. Olursun
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı.
1 yılevlilik yap ciddi
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 300 cevap paylaştı.
1 yılOlur sun
01 Yorumla- 1 yıl
Sakın yapma
Yasa piman olmazsın
00 YorumlaPişman olursun yapma
00 Yorumla
1 yılYaşa canım Yaşa🫦🫦
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılakışına bırak
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 2,4b cevap paylaştı. Valla yazik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNerede yaşıyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlursun yapma
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYazık günah mı. Ya kendini kullandırtacaksın başkasına
Gizli Üye(25-29)1 yılBu kadar mı istiyosun
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer