Benim Düşüncem Cinsellik İhtiyaç Evlilik de olması gerektiğini Düşünüyorum Fakat her 2 tarafında istemesi gerekir eşler arasında tek taraf istiyor diğeri istemiyor diye yapılmaz peki sizin düşünceniz nedir Evlilik de cinsellik şart mı olmalı mı yoksa olmasa da olur
Hayırt şart değil, daha önce demiştim. Hayat cinselikten ibaret değildir cinsellik yerine eş ile yapılacak çok şey var. Sabah pikniği yaparak kahvaltı yapmak, deniz kenarında yürüyüş yapmak, çimenlerde uzanmak, kitap okumak, dans etmek, resim çizmek, parka gidip çocuklaşmasını izlemek. Daha sayamacağım çok şey var.