Kocam çok yakışıklı onun yanında kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

O çok yakışıklı ben çirkinim bana hep iltifat ediyor ve çok güzel seviyor omda sorun yok ama ben zaten özgüven problemleri olan biriyim mesela beraber olduğumuzda kendimden utanıyorum ve sadece aklımda çirkin olduğum düşüncesi oluyor ve anın tadını çıkaramıyorum. Kusurlarımı farketmesin diye bana dokunsun istemiyorum.
Kocam çok yakışıklı onun yanında kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla