Erkekle yakınlık kursam bile zevk almam diye düşünüyorum. Neden?

Ben hiç bir erkekle yakınlık kurmadım ve yakınlık kursam bile zevk almam diye düşünüyorum. Bazıları cinselliğin mükemmel olduğunu söylüyor ama bende hiç öyle şeyler olmuyor.
Erkekle yakınlık kursam bile zevk almam diye düşünüyorum. Neden?
Cevapla