Sevgilimle doğum gününde birlikte olmak istiyorum ama çok çekingenim kendimi ona mı bırakmalı mıyım?

Öncelikle ahlak bekçiliği yapanlara şunu söyleyeyim ikimiz de müslüman değiliz ve katı bir ailem yok ama kendimi bu yaşıma kadar kimseyle rahat hissetmediğim için birliktelik yaşamadım. Şu an sevgilimle güzel bir birlikteliğimiz var ve ben de bir şeyler yaşamak istiyorum, onun değil ama benim ilkim olacak o da biliyor bunu. Doğum günü hediyesini aldım şimdiden zaten ama madem birlikte olucaz bari onu da doğum gününde yaşayalım istiyorum ne diyorsunuz? Bir de tabii ki de çekiniyorum biraz çünkü daha önce kimseyle bu tarz şeyler de yaşamadım hani kadında bi cilve falan olur ya utandığımdan cilve falan da yapamıyorum bu çekinmemi ve endişemi direkt olarak dile getirip kendimi ona bıraksam çok mu komik olur?

Sevgilimle doğum gününde birlikte olmak istiyorum ama çok çekingenim kendimi ona mı bırakmalı mıyım?
Cevapla