Cinsellik yüzünden boşanmak istiyorum nasıl bir konuşma yapmalıyım?

Artık sabrım kalmadı 15 senedir neler denesem de (doktora götür ilaç verir içmez ) değişmedi hala erken boşalma isteksizlik , güzel bakımlı bir kadınım ama adamla (tipsiz ) aramda uçurum var , çocuklarım var hayat şartlarım evim ortamım iyi idare edeyim diyorum ama yaşayanlar bilir ki nefsinle mücadele etmek çok zor , yaşlarımız (35-45) ruhsuz ilgisiz iletişimsiz saçma sapan bu adama ne diyerek ayrılabilirim? Dm gel ben sana şöyle böyle yaparım gibi şeyler yazmayın , yaşayanlar yorum yapsın.

Güncellemeler
1 yıl
Bazılarının algılaması kıt galiba konuştum diyorum çaba göstermedi bile bile yok saydı konuyu, o levelleri atladık çoktan arzulamıyorsan söyle sorun değil bile dedim , konu bu konuşma nasıl yapılmalı ne denmeli
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu açtığımdan beri hiç konuşmadık gelmiş bana aldığın yumurta iyiymiş ha sapsarı diyor iiiii ddm sadece, sormuyor bile neyin var diye böyle bomboş bir herif benim filozof havasında yaptığım konuşmaları anlar mı bilemiyorum direkt söylemeye karar verdim mutsuz olduğumu bazı ödemeler var onları yapsın söyleyeceğim , Nisan da araba iyisiyle değişecekti bekleyim mi? Sarma sarıyorum şu an ıssız adam adanın ayrılma sahnesini yaşarız belki
Cinsellik yüzünden boşanmak istiyorum nasıl bir konuşma yapmalıyım?
Cevapla