Boşanmak İstiyorum, eşimle nasıl konuşabilirim? Bana akıl verir misiniz?

Arkadaşlar merhaba eski bir kullaniciyim burada Evlendikten sonra çıktım girmedim fazla. Eşimle 3 buçuk yıldır evliyiz ve artık ne eskisi gibi bana bakıyor ne ilgisi var nede şevkat ve sevgisi anca seks istediği zaman yaklaşır buda benim. midemi bulandırıyor geçen ay hamile olduğumu düşündüm söyledim ona git aldır onu ben çocuk falan istemiyorum dedi buda. ondan tamamen sogumama sebep oldu. İşten gelip uyumak tek bildiği kalkmak yemek çay telefon bu kadar.

Boşanmak İstiyorum, eşimle nasıl konuşabilirim? Bana akıl verir misiniz?
Cevapla