
İlaç, iğne ve protein tozu ile vücut geliştiren kişilerin uyanmıyormuş doğru mu😅

İlaç, iğne ve protein tozu ile vücut geliştiren kişilerin uyanmıyormuş doğru mu😅
Millette profesyonel sanmış kendini Allah akıl fikir versin neyse genelde profesyoneller iğne kullandığından kullanırken çok iyi performansları olur çünkü çok fazla testesteron basıyorlar ama basmayı bıraktıkları an vücut dışarıdan almaya alıştığından kendisi fazla üretmiyor ve mantıken performansları normal insana göre bile düşüyor
Sorma yaa öyle bir adamla kadının filmini izledin adam vücut şampiyonu boy pos acayip kaslı bir alet çıktı adamda bamya gibiydi sonra zayıf bir adamı çağırdı kadın zayifta bir alet çıktı vücutcunun 3 katı idi o filmden sonra kimde ne mal çıkar belli olmaz diyorum
Cevap
12Cevap
Amino asitleri bastıkları gibi viagrayıda basabiliyorlar
Yani viagrasız olmaz diyorsun
Hepsi için değil tabi 😃
Kan pompalama yüksek olduğu için iyi sayılır spor yapan her erkeğin iyidir
Hayır ben protein tozu iğneler takviye ilaçlar ile vucut geliştirenleri soruyorum
Ben ftness yapıyorum takviye asla kullanmam. Performansım baya iyidir😁
Protein tozu dalgaya zarar vermez iğne çok kullanırsa verir
Benimki son derece iyi ama ilaç iğne orotrin vs almadım hic
Doğal olarak mı vücut geliştirdin
Evet ama 13 senede ancak
Daha yüksek inanma düşük diyenlere testestoronu doğru arttırırsan tabi
Kuş ötmüyor onların beybisi
Kesin bilgi mi😅
Benm bayan spor hocam öyle dedi 😅
İğneden sonra inmiyor
Hangi iğneden sonra
Steroid
İki kat daha fazla oluyoruz
protein tozu, iğneler, takviye ilaçlarla vücut geliştirenler mi
Sürejli dik ve en uzun süreeee
O kadar kimyasallardan sonra mı
Eh ne sandin :)
Doğal geliştirdim iyiyim:)
😅 doğal geliştirmesen nasıl olurdu
İlerleyen zamanlarda cocuk yapma konusunda spermleri oldurdugu söyleniyirdu
Zararı vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?