Diyelim ki en yakın arkadaşınız eşcinsel mişş ne tepki verirsiniz.. arkadaşlığınız biter mi? 😃

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🖤
Diyelim ki en yakın arkadaşınız eşcinsel mişş ne tepki verirsiniz.. arkadaşlığınız biter mi? 😃

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🖤
En yakın arkadaşım hatta arkadaşlarımın çoğu kadın, onlarda bir sorun veya değişiklik olmaz. Hatta içlerinde olanlar da var 😀
Fakat erkek olanlarda aynı şeyi söyleyemeyeceğim 😂 Yani evet kötü bir tavır veya yaklaşımım olmaz ama eskisinden de daha fazla dikkat ederim yakınlığa ve herhangi bir farklı yaklaşımda uzaklaşırım. Yani saygı duyuyorum ama uzaktan da duyabilirim jdjsk
burada yaşadım böyle bir olay ve aşırı toxic bir ortamım vardi. Ben de kacip gittim hesap kapattim. Kafa da dinlemis oldum. Ben güvenmiştim önce. Sonra baktım tuhaf tuhaf şeyler anlatıp duruyor üstelik karşı cinsten sevgilisi olduğu halde. Çok ilginç insanlar var dünyada. Ve Rabbim sagolsun o ilginç insanların hepsini karşıma KS'de denk getirdi. Ondan burdaki arkadaşlıklarımi hiçbir zaman reele taşımıyorum. burada görüş yazarken kendini normal efendi/hanimefendi gösteren dm'de içinden bambaşka bir kişilik cikariyor. İnanılmaz korkunç.
Cevap
20Cevap
Sorun etmem. Cinsel tercihi onu bağlar ve bana yanlışı olmadıysa sorun yoktur.
En yakın arkadaşım olsa önceden bilirdim yani olmaz
Homofobik değilim ama en yakın arkadaşlıktan yakın arkadaşlığa ters terfi eder aklımda her yaptığımyada söylediğimde altında bir şey arıyormu dıye soru işaretiyle rahat edemem.
Böyle tepki veririm kesin
Eşcinsel arkadaşım var. Bu benim için sorun degil. Kimsenin yönelimi ve özel hayatı beni ilgilendirmez.
Böyle bir şey mümkün değil. Biz arkadaş ortamımızda gay misin diyerek aşağılıyoruz. Olsaydı bilirdim yani
Yoo bitirmem niye bitireyim, kendi hayatı, saygı duyarım
Saygı duyarım. Eğer bana bulaşmaya çalışırsa onu sinek gibi duvara yapıştırırım
Bana söyleyecek kadar net olduğu için daa da severim onu
Onun kendi tercihi saygi duymak lazim ama pek samimi olmamaya calisirim
Bana hallenmesinden korkarım
Biter tabiki selam dahi vermem
Saygı duyarım
Yanımdan uzaklaş derim
Sasiririm bence yapma derim
Konuşmayı keserim güzel kardeşim
Hayırlı işler derim
Ay ben şok derim..
Bimm de shhs
Görsele yükseldik
Şimdiye kadar bana sulanmadigina göre sorun yok.
Bitiririm arkadaşlığı
Biter benden uzak olsun o saatten sonra.
normal karsilarim. onun tercihi
Hiç umrumda olmaz
Ben bitirmezdim
Eski arkadaşım olur
Niye bitsin,
Sktr çekerim
Boş veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?