Sevgilimle olan uyumsuzluğumuz çok fazla, ne yapabilirim?

Arkadaşlar ben 23 yaşındayım, erkek arkadaşım ise yeni 30a girdi. Ben geçmiş ilişkiler hakkında detay sormayı seven bir insan değilim lakin söylediğine göre ve benim gözlemlerime göre ilk ciddi ilişkisiyim. Çok iyi bir insan efendi iyi huylu asla bir sorun yok ama biz maalesef ki gerek iş gerek yaşantı, eğlence tarzı, hayata bakış açılarımız söz konusu olduğunda çok farklıyız. 1 yıldır birlikteyiz ama hala tamamen uyumlandık diyemem tek aktivitemiz komedi filmleri seyretmek (ki korku-bilimkurgu severim ben..) tek ortak yanımız da mizah anlayışımız diyebilirim ama buna ortak sahip olduğum arkadaşlarım da var benim sevgilim olmasına o kadar da gerek yok. İşi 14-15 saat sürebilen bir iş doğru düzgün birbirimize vakit ayıramıyoruz ve sette çalıştığı için işsiz kaldığı kalabileceği zamanlar da oluyor bir gelecek göremiyorum bu şekilde. 1 yıldır birlikte olduğum adamı 3 aydır falan tanıyorum gibi. Cinsellikte de aynı şekilde bambaşka dünyalardayız ona sorsanız dünyanın en uyumlu çiftiyizdir ama bir de işe objektif taraftan bakarsak cidden öyle değil. Ayrılmamak içinse tek bahanem iyi bir insan olması hatta ayrılmamız gerektiğini düşündüğüm her an kendime kızıyorum ben nasıl çıkacağım bu girdaptan düzgünce bir akıl verir misiniz?
Sevgilimle olan uyumsuzluğumuz çok fazla, ne yapabilirim?
Cevapla