Güncellemeler
1 yıl
Soruya eklemeyi unutmusum 4 ay sonra 22 olcam
Güncellemeler
1 yıl
Yahu daha 22 olmadim niye soru basligi 22 yaşındayim diye guncellendi durduk yere yaslandik iyi mi
Farkindayim ama bagimlilik oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
yok değil daha ufak yaşta da yapan kişiler var ancak çok fazla yapmak fiziken yıpratır ayrıca çok fazla hormonlarda değişiklik yapar kendini meşgul etmelisin lise zamanındayke bende zorlanırdım
Kanka akfkfkffk bu soruyu sorarken nasıl bir kafa yapısındaydın acaba merak ediyorum ne bu böyle benim yaş genelim hep böyle deli mi ya...
Bunda yaş kriteri yok. Doya doya yapabilirsin.
Senden 8 - 10 yas küçükleri yapiyor. Sen geç bile kalmışsın..
Hayır gayet normal. Kaç günde bir yapıyorsun?
Yapmak istiyorsan küçük degiksindir
Bu yaşta mi yaptın ilk öncesi var mı
Yoo
Yooo neee
Geç bile kalmışsın bence
14-15 yaşından itibaren hormonların çalışır kanki hepimiz insanız normal bi durum bu
22 yas geç bile
Millet 9 yaşında başlıyor. Sen geç bile kaldın
Normal mastürbasyon yaparak düşürmek guzel
Yok en az 45 olman gerek
artık zamanı gelmiş ;)
Geç bile kalmışım
Ne alakasınvar ya:))
Zaman geçer bu durum merak etme.
evet mini mini bir bebeksın
Değilsin normal yaşlar
Yaşın kaç ki güzelim
Güncelledim soruyu
Aynı yaştayız. Erken değil normal bir zaman. 16-17 yaşında başlayanlar var. Bu senin bedeninin bir ihtiyacı. Ne zaman ihtiyacı olursa o zaman yapmalısın. Bu problem değil. Eğer canın her sıkıldığında, her yalnız kaldığında yapıyorsan bu bağımlılıktır ve ileride gerçek seks deneyimin sırasında problemler yaşarsın. Bağımlılıktan kurtulmalısın. Ben de senin gibiydim. Kafanı meşgul ederek, bedenini yorarak veya yalnız kalmamaya çalışarak kurtulabilirsin. Bu aralar ne sıklıkla yapıyorsun?
Site hayatını 4 ayını sildi 😅
14 yaşındaki kız yapiyo
Yapma sıklığın nedir?
Evet yapma zararlı
Evet büyüyünce yap
Unutkanlık var mı oluyor mu
yas kaç ki
Yazdim guncellemede
Hayır alakası yok
Normal bu yaşlar
Hayır değilsin
Yoo gayet normal
Degilsin
Ben hiç yapmadım
yaş kaç
Guncelledim
normal bence bu yaşta
Yoo yasindasn
Geç bile kalmışsın
Kaç yaşındasın
Guncellemeye yazdim
Küçük falan değilsin