İlişkimin olmamasının sebebi cinsellik yaşamıyor olmam olabilir mi?

Ben 27 yaşındayım ve son ilişkim 2 yıl önce oldu uzun iliskiydi. Bu yaşıma kadar kimseyle cinsel birliktelik yaşamadım ve yaşamayı düşünmüyorum evlenene ya da en azından evlilik raddesine gelene kadar. Fakat 1 buçuk yıldır hiçbir şekilde ilişkim olmuyor hayatıma kimseyi alamıyorum. Tanışıyoruz görüşüyoruz fakat cinsellik istemediğimi belirttiğimde maks 2 gün sürüyor ve gidiyorlar. Bazilariyla bu muhabbetlere girmeden direkt iletişim bitiyor zaten. Cidden cinsellik her şey mi ya ben yanlış mı düşünüyorum? Yapmamış olmam ya da yapmayacak olmam neden bu kadar buyuk engel bir ilişki için? Bana göre doğrusu olan evleneceğin kişiyle yapmak. İlk baslarda bu konuları konuşmakla hata mı ediyorum? Artık kafamda yalnız kalacağım düşüncesi dönüp dolaşıyor.

İlişkimin olmamasının sebebi cinsellik yaşamıyor olmam olabilir mi?
Cevapla